NÁŠ NEWSLETTER: ÁNO, ALEBO NIE?
Vyskúšajte aspoň 1 krát náš newsletter... Myslíme si, alebo skôr dúfame, že sa vám bude páčiť a bude pre vás užitočný! Prečo to tak je, ako často ho posielame a ako vlastne vyzerá, sa dozviete v tomto článku.
Nenávidený,
alebo milovaný... Otravný, alebo užitočný... Áno, alebo nie... Nič
medzi tým... Newsletter, alebo ak chcete, posielanie mailových správ o novinkách. Veľa ľudí ho absolútne odmieta a pre niekoho je naopak veľmi užitočný a už
sa mu veľmi osvedčil.
Ak chce mať niekto aktuálne správy o našich najnovších výrobkoch, aktuálne informácie o predajných miestach, kde sa dajú naše výrobky kúpiť osobne a všetko dôležité o našej tvorbe, vtedy všetkým vždy odporúčame prihlásiť sa na náš mailový odber noviniek.
Ak chce mať niekto aktuálne správy o našich najnovších výrobkoch, aktuálne informácie o predajných miestach, kde sa dajú naše výrobky kúpiť osobne a všetko dôležité o našej tvorbe, vtedy všetkým vždy odporúčame prihlásiť sa na náš mailový odber noviniek.
Prečo to však robíme?
Áno, poviete si, že nepotrebujete
zbytočné maily, že našu stránku môžete pravidelne sledovať
aj tak, ale hlavný dôvod je ten, že počas roka veľmi veľa
našich zákazníkov – aj stálych a dlhodobých – si pri tom
množstve povinností niekedy jednoducho nespomenie na našu
tvorbu pri nejakej príležitosti. Či už sú to narodeniny,
výročie, svadba, alebo okrúhliny príbuzného, známeho, alebo
kolegu.
A veľa našich zákazníkov nám s vďakou potvrdilo, že po doručení mailu od nás im to prišlo akurát do rany a mohli si od nás aj na poslednú chvíľu kúpiť darček. Že na nás jednoducho v tom zhone zabudli a že sú radi, že sme sa pripomenuli.
Je nám jasné, že každý z nás sa bráni zahlcovaniu mailovej schránky nevyžiadanou poštou, poznáme to na vlastnej koži, nie je to príjemné. Neponúkali by sme Vám ale túto možnosť, keby sme na maily od nás nemali pozitívne reakcie, že boli naozaj užitočné.
A veľa našich zákazníkov nám s vďakou potvrdilo, že po doručení mailu od nás im to prišlo akurát do rany a mohli si od nás aj na poslednú chvíľu kúpiť darček. Že na nás jednoducho v tom zhone zabudli a že sú radi, že sme sa pripomenuli.
Je nám jasné, že každý z nás sa bráni zahlcovaniu mailovej schránky nevyžiadanou poštou, poznáme to na vlastnej koži, nie je to príjemné. Neponúkali by sme Vám ale túto možnosť, keby sme na maily od nás nemali pozitívne reakcie, že boli naozaj užitočné.
Vždy ponúkame 2 hlavné argumenty, prečo to skúsiť:
1. Maily posielame maximálne 10 – 12 krát
do roka
2. Už po pár prvých našich newslettroch spoznáte, či to má pre Vás zmysel a ak sa Vám ich obsah nebude páčiť, môžete sa okamžite jednoducho kedykoľvek odhlásiť
. . . . . . . . . . . . . .
2. Už po pár prvých našich newslettroch spoznáte, či to má pre Vás zmysel a ak sa Vám ich obsah nebude páčiť, môžete sa okamžite jednoducho kedykoľvek odhlásiť
. . . . . . . . . . . . . .
Ak sa rozhodujete vyskúšať to
...a chceli by ste na skúšku vidieť, ako
naše maily vyzerajú a o čom sú, už vopred Vám ďakujeme
a v tom prípade Vás poprosíme len jednoducho kliknúť na
tento odkaz:
Dôležité tipy, aby ste si náš newsletter mohli prečítať:
1. Je veľmi dôležité kontrolovať si aj schránku Nevyžiadanej pošty (SPAM).
Niekedy sa tam ocitnú aj veľmi dôležité maily,
môže sa medzi nimi ocitnúť aj ten od nás.
2. Tiež si v doručenej pošte kontrolujte schránku Reklamy, resp. Propagácie.
Niekto z vás môže mať doručené maily rozdelené automaticky
do týchto schránok. Môže sa stať, že mail od nás nájdete aj tam.
1. Je veľmi dôležité kontrolovať si aj schránku Nevyžiadanej pošty (SPAM).
Niekedy sa tam ocitnú aj veľmi dôležité maily,
môže sa medzi nimi ocitnúť aj ten od nás.
2. Tiež si v doručenej pošte kontrolujte schránku Reklamy, resp. Propagácie.
Niekto z vás môže mať doručené maily rozdelené automaticky
do týchto schránok. Môže sa stať, že mail od nás nájdete aj tam.
. . . . . . . . . . . . . .